Székhelyszolgáltatás segít az építkezésben

Az utóbbi időben egészen jól beindult a pár éve alapított cégünk. Az építőiparban dolgozok, azon belül is egy építőanyagok szállításával és forgalmazásával foglalkozó vállalatnál, amit néhány barátommal együtt viszünk.

Nem tudom, hogy menő vagy inkább gáz-e ilyet mondani, de felvállalom: imádom a munkámat, és sosem érzem úgy, hogy igazán dolgoznék, mert valójában mindennap a hobbimmal foglalkozok.

Egészen fiatal korom óta érdekel az építészet: legyen az legózás, homokozás vagy játék munkagépek tologatása, valahogy mindig azon voltam, hogy összetákoljam a saját kis épületeimet, és különösen érdekeltek a különféle építőanyagok. A mai napig nagyon izgalmasnak találom a folyamatot, ahogy a kisebb alkotóelemekből felépül egy lakóház. A saját otthonomat is óriási öröm volt felépíteni, hiszen régi álmom vált valóra ezzel.

Apropó, otthon: mondtam, hogy van ez a cégünk, ami egyre jobban működik. A sikerekkel együtt azonban egyre több teendő és probléma is felmerült, főleg a székhelyünkkel kapcsolatban. A vállalat ugyanis az egyik barátom otthonára volt bejelentve, viszont a nagyobb forgalom hatására a hivatalos levelek is megszaporodtak, és félő volt, hogy egyszer véletlenül pont senki nem lesz a háznál, hogy átvegye azt. Azért olyan fontos ez, mert egy a feladóhoz visszakerült küldemény akár a cég beszüntetéséhez is vezethet. Emellett a folyamatos adminisztráció is kezdett igazán fárasztó lenni, és már én, a leglelkesebb tag is egyre kevesebb örömet leltem a munkában.

Sokáig nem is tudtuk, hogy létezik megoldás a problémánkra, de az utóbbi időben szerencsére rátaláltunk a székhelyszolgáltatásra, és mostanra ismét olyan gördülékenyen megy a munkavégzés, mint a “régi szép időkben”. Hadd mutassam be, mi is ez!

A megoldást számunkra a székhelyáthelyezés jelentette, amit a szekhelyszolgaltatas24.hu oldal segítségével tudtunk véghezvinni. Mármint az áthelyezést talán magunktól is meg tudtuk volna oldani, de a lényeg abban rejlik, hogy mi lett az új cím. Itt ugyanis lehetőség van arra, hogy különböző, más-más szempontból előnyös helyszínek közül válasszunk. Van náluk két Budapest belvárosában található, tekintélyt sugárzó opció, valamint – amit mi is használunk, – az újlengyel székhelyszolgáltatás.

Most figyelj, mert elmesélem, miért is vett le a vállunkról minden terhet az, hogy áthelyeztük a székhelyünket Újlengyelbe. Amikor először hallottam erről a lehetőségről, nem is akartam hinni a fülemnek…

Arról van itt szó, hogy létezik néhány település – többek között Újlengyel is -, ahol nem kell iparűzési adót fizetni. Tehát amelyik cégnek itt van székhelye, az nem csak ez alól a kiadás alól, hanem még az építményadó alól is mentesülhet, hiszen ekkor nem a saját lakásba lesz a vállalat bejelentve.

Igen ám, de akkor ki fogja átvenni a leveleket?

Itt jön a képbe a teljes körű székhelymenedzsment, amit az újlengyel székhelyszolgáltatás keretein belül biztosítanak nekünk. Nem kell többé azon aggódnunk, hogy nem érkezik meg valami fontos, mert éppen nem vagyunk otthon, amikor hozzák – a székhelyen mindent átvesznek és azonnal továbbítanak beszkennelve, elektronikus úton, havonta egyszer pedig postán is, hogy meglegyenek nekünk az eredeti példányok. Mindezt anélkül, hogy külön kérnünk kellene és extra díjakat számolnának fel. Az árban benne van a küldemények kezelése, a székhelyhez kapcsolódó ügyek intézése, hivatalos szervek fogadása és minden hasonló dolog, amivel ezelőtt nekünk kellett bajlódni.

Rengeteget tudunk így spórolni nem csak az idővel, hanem anyagilag is, hiszen az újlengyel székhelyszolgáltatás ára hat hónapra (plusz egy hónap ajándék) csak 39900 Ft-ba kerül, ha levonjuk az áfát. Ez havonta nem kerül többe, mint mondjuk egy villanyszámla, de ha az előnyöket nézzük, akkor az értéke felbecsülhetetlen. Mint mondtam, a jótékony hatása a munkakedvünkben, ezáltal a produktivitásunkban is meglátszik, tehát nagyon is jót tett a céggel, már ha csak az elmúlt pár hetet nézzük is.

Felmerülhet a kérdés, hogy szabályos vagy legális-e egyáltalán, hogy egy a cégtől független helyszín legyen megjelölve székhelyként. Emiatt azonban nem kell aggódni, hiszen egy cég ezt a helyet magának választhatja ki, és nem csak az alapításakor, hanem akár a későbbiekben is. Persze arra figyelni kell, hogy szabályszerűen történjen a székhely módosítása és fenntartása, amihez a szekhelyszolgaltatas24.hu teljes mértékben tartja is magát. Komolyan veszik a dolgot, és jól tudják, hogy mit csinálnak, hiszen már több mint egy évtizedes múlttal rendelkeznek ezen a területen.

Összességében azt kell mondjam, hogy sokkal jobban érzem magam, amióta igénybe vesszük a székhelyszolgáltatást, és az építőanyag-szállítás is jobban megy. Bátorítok minden cégvezetőt arra, hogy nézzen utána ennek a lehetőségnek, és ha előnyösnek ítéli meg a saját vállalkozására nézve, akkor ne habozzon Újlengyelre helyezni a székhelyét!