Az építőanyagok vásárlása előtt a telek felmérése is fontos

Nem tudom, meséltem-e már Nektek, de a férjem földmérő. A házak építésével ugyan nem kerül közvetlenül kapcsolatba, de mielőtt megkezdik az építkezést mindenképpen fel kell mérni a telket. Na, ilyenkor jön ő a képbe. Ugyanis rendszeresen mér fel területeket, végez telekmegosztásokat és összevonásokat is.

Egy földmérőnek azonban rengeteget kell nyomtatni, többnyire saját költségen. Kicsit el is szálltunk a tintapatron rendelésekkel, hiszen ezek nem kevés pénzünkbe kerülnek havonta. A férjem persze próbálja belekalkulálni az árakba, de azért mégis megterhelő. A nyomtató alkatrész árak igen széles skálán mozognak, így próbáltam megkeresni a legkedvezményesebb ajánlatokat. Ekkor bukkant fel ez a webshop, ahol most ráadásul a szállítás is ingyenes. Nagyon boldog voltam az ajánlataik láttán.

Egy egyedülálló nyomtató alkatrész áruházra bukkantam

Az igen széles nyomtató alkatrész választékot a patronok, tonerek és az egyéb kellékek – úgy, mint a papír, a lézerkellékek, a festékszalag és a film – adják. Toner és tintapatron szinte az összes ismert márkájú készülék minden típusához kapható. Így bármilyen nyomtatóval is rendelkeztek, biztosan megtaláljátok a számotokra megfelelő terméket. Nemcsak otthoni használatra szánt, de irodai gépekhez is árulnak termékeket. Amennyiben nem lelitek meg azt, amit kerestek, a weboldal felső részében található kereső funkcióval biztosan rátaláltok.

nyomtató alkatrész

A rendelés nagyon egyszerű: a megrendelni kívánt termék kosárba helyezését követően meg kell adni a rendeléshez szükséges adatokat, Ezek a név, a cím, a telefonszám és az e-mail cím, illetve a számlázásra vonatkozó adatokat. Lehetőség van regisztrációval történő és regisztráció nélküli vásárlásra is. Előbbi előnye, hogy a saját fiókotokba belépve nyomon követhető a rendelés állapota. Megtekinthetőek a korábbi termékek, valamint a saját egyenlegetek is.

Feladás előtt érdemes még egyszer leellenőrizni a rendelést, tehát azt, hogy valóban a szükséges termék rendelését intéztétek-e, stimmel-e a mennyiség. Ezután kiválaszthatjátok a fizetési módot és megjegyzést is küldhettek a webshop dolgozói számára. A rendelés minimum összege 5.000 Ft. Ez alatt nem lehetséges a rendelés leadása. A fizetés történhet bankkártyás fizetéssel, utánvéttel, banki átutalással és előre utalással is. A szállítás a GLS futárszolgálat által történik, mely történhet címre és csomagpontba is. Amennyiben a rendelést adott nap délig leadjátok, akár másnapra vagy harmadnapra készhez is vehetitek a termékeket, melyeket rendeltetek.

Az árucikkek garanciája

A megrendelt termékekre természetesen garancia is jár, de ezek időtartamát a gyártók határozzák meg. Így igen széles skálán mozog. 3 hónap, 6 hónap, de akár 1 év is lehet. A hibás termékeket is vissza lehet küldeni egy tesztlap és egy kellékállapotra vonatkozó lap kíséretében. Ennek költségeit a vásárló viseli. Amennyiben a panasz jogos, a nyomtató alkatrész árusító webshop csereterméket küld saját költségén. Az utángyártott termékekre is van garancia, de ezeket a gyártó minden esetben bevizsgálja. A visszaküldés feltételei megegyeznek az előzőekben részletezettekkel.

Mivel a nyomtató alkatrész webshop kínálatával és a vásárlás feltételeivel is rendkívül elégedett voltam, be is vásároltam a számunkra szükséges tonerekből. Másnap már meg is kaptam őket, így a férjem folytathatta a munkát a háztervezők legnagyobb örömére. Nehogy már miatta csússzon az építkezés, nem igaz?